Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 2 mars 2014

Star wars tårtan

God söndag! Hat ni en bra dag framför er? Här har vi varit uppe sedan strax efter sex så för mig känns klockan mer än tolv nu. Men så skönt med hela eftermiddagen framför sig :)

Mamma plockar upp mig snart så ska vi gå på stan en sväng. Så himla mysigt och kul att gå tillsammans. Blir ofta att jag åker ensam annars. Kul med alla vårnyheter nu!!! Mycket rosa har jag sett. Me like a lot * Big Smile *

Såhär blev den andra doptårtan. Valde att ha den väldigt stilren och att fokus skulle va på prinsessan Leia, star wars och hennes krona ;-)

Den är helt mandel/nötfri och fylld med rårörda hallon och chokladgrädde. Täckt och dekorationerna är i sockerpasta.

Så roligt att modellera.. Krävs mycket övning så det är perfekt med dessa beställningar. Gillar utmaningen att skapa efter en bild. Alltid lär jag mig något som jag ska ändra på till nästa gång.

Tårtan är för 15 p.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar