Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 14 mars 2014

Första doppet!

God Fredag! Tralalala.. Härlig morgon? Solen lyser i alla fall och jag hör till och med fågelkvitter utanför fönstret. Mys! Jag ska snart göra klart min inlämning. Lillasyster ska hjälpa till med Belle idag så får hon vara ledig från dagis. Herregud vad det tar på krafterna. Hon är helt slut när jag hämtar henne. Igår orkade hon inte ens leka på eftermiddagen utan låg bara utslagen i soffan ?

Igår var det badpremiär. Ja, inte för min del. (svårt och hitta en större badkruka liksom!) Men Nowa kunde inte låta bli när vi passerade dammen. En liten, liten simtur tog hon. Bbbbbrrr måste varit jättekallt?! Men då var jag äntligen tvungen att bada henne hemma sen. Har skjutit upp det länge nu. Känner att hon luktar väldigt starkt. 

Önskar dig en härlig dag! Själv ska jag klura på mat till ikväll. 




Ting, blandning mellan känguru och hare ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar