Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 21 mars 2014

Färdig student 2014!

Hej Freeeedag och grattis till studenten till mig själv! Haha konstigt va, nu 8 år efter studeten blir jag klar med gymnasiet. Ja vissa av oss mognar senare :P
Kändes märkligt att det var sista provet idag med tanke på att det senaste året har jag hela tiden vetat att när jag skrivit ett så återstår det fler och fler...
Men nu så!



På min lönespec igår stod det:
-Varje slut är en början på något nytt, vi vet bara inte om det än!
Lite komiskt va eftersom provet var idag! Kloka ord.

Jag ska fira med lite bakning här hemma innan jag hämtar Belle. Är tjejträff ute på Mias beauty salong i Mullsjö i morgon med naglar, prova på beandlingar, öron- näshåltagning, scrapbooking, lotteri med mera. Kom och fika! Jag ska göra lite cupcakes och godis.

Senare idag blir det after work med vänner. Zebban undrade retsamt om jag skulle ha min studentmössa.. haha roligt!
Vilken Fredag va ?! WOOOP woop..
Hoppas du mår bra och ha nu en riktigt härlig dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar