Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 12 januari 2013

Macarons och färskost med choklad

Gjorde dessa macarons häromdagen..
2 gången jag gjorde det och nu blev de lite bättre än sist!!!

En väldigt söt kaka så bättre att göra dem små. Ha gärna en syrlig fyllning ex. Färskost. Jag testade Philadelphia med choklad. Super god!!!!
Först tyckte ja att det var jätte konstigt med en färskost som va smaksatt med choklad men det är ju kanon.

Väldigt smidigt till bakning:-)

Gjorde detta receptet!!

Om du får fula bottnar eller för många, Lägg dem i en glasburk och ät till glass! (fint att ha framme oxå)

Idag har vi haft middags gäster här hemma. Så trevligt. Men jag glömde såklart att fota. Gjorde ett Mini julbord.(blev bara ett julbord för mig så jag hann inte tröttna på julmat)

Blev en jul dessert oxå! Mums*

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar