Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 7 januari 2013

Första Dagen, Check!


Ja då var första dagen i skolan avklarad. Puuuuh. Ja så känns det lite faktiskt. Det är ju något helt nytt. Har ändå varit hemma sedan April 2010 så det var pirrigt att lämna mitt trygga bo här hemma.
Och när jag är med Belle nånstans så är alltid hon min isbrytare. Det är alltid lätt att börja prata med någon och det blir aldrig sådär stelt.

Men idag fick jag klara mig själv. Jag blev så full i skratt när jag kom dit och såg att alla andra oxå såg sammanbitna ut och nervösa. Visste inte riktigt vad man skulle stå eller sätta sig. Så då kändes det lite bättre för mig =)

Zebban var så gullig och körde mig dit för han vet precis hur jag fungerar när det är något nytt så det är skönt att luta sig mot honom. Vi är väldigt olika så han lugnar mig alltid. (L)



 Hon har haft tungan såhär utanför munnen i princip 
hela dagen så nu är hon helt röd under läppen..

Första lektionen idag var Engelska B. Guuuuud så svårt. Jag läste engelska A för 10år sedan.. 
Haha. Kände mig vilsen i början men som tur är tittar man mycket på serier och filmer på engelska så man har faktiskt snappat upp en del. Kommer nog in i det längre fram.

Zebban och lillfia hade en trevlig förmiddag i Kålgårdsparken. Imorgon börjar dagis igen och jag tror hon kommer bli så glad att komma tillbaka.

För mig blir det Svenska B. Shit så konstigt det är att gå i skolan igen. :P

Den här veckan blir det brödbakning på Lördag så Ni som är intresserade hojta till =)

Just det, Någon som vill köpa flickkläder i storlek 80-86 så har jag ett gäng att sälja..
Finns både body, byxor, tröjor med mera..


1 kommentar:

  1. Va spännande att det börjat. Tänk på att man kan och klarar ofta mycket mer än vad man tror!! Stort lycka till!!

    SvaraRadera