Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 6 december 2013

Snöstorm & spya

God Morgon. Vad hände? Vaknar upp till total snökaos. Ting vände i dörren och jag fick dra henne ut medan Nowa drog ut och slängde sig ner i snön. Haha riktigt omaka. Bussen står still mitt i backen och kön blir längre och längre. Grannen har fastnat på parkeringen med sin bil. Kändes som jag hade vaknat i en annan stad. 

Vilken natt vi haft. Lillan ropar att hon är kissnödig mitt i natten. När hon sitter på toan spyr hon rakt ut några gånger. Hon blir riktigt rädd. Tvättar rent henne-. Ja Zebban, han är så cool i dessa situationer medan jag får lite panik. Usch visst känns det som att man själv håller på att spy så fort någon annan gör det?
Jag började känna efter och tänkte direkt att jag kommer också bli dålig. 

När hon somnat igen går det bara en liten stund så spyr hon igen. Bädda rent och lillan är hur pigg som helst och börjar dansa runt i rummet och hoppa. *man bara neeeej*
Lilla gumman hon förstod inte alls vad som hände. Nu är hon hur pigg som helst och har inte kräkts mer...än i alla fall. Nu har dockan kräkts och hon har fullt upp med att ta hand om den. Söt.

Nu håller vi alla tummar att det bara var något hon hade ätit och inte magsjuka. SNÄLLA: skona oss.

Så god Fredag och hoppas din dag har börjat bättre. Ta det lugnt i snökaoset och kör försiktigt. 



Tjooohoo Fredag. Härligt. Full fart mot helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar