Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 22 december 2013

Dan före Dan före dopparedan

Go kväll!! Har ni haft en bra helg? Jag började på ett blogginlägg idag på förmiddagen men fick ingen tid att skriva färdigt.

Igår var jag på tjejkväll. Gud så trevligt!! Så nyttigt och behövligt att få tjata med tjejerna en hel kväll och bara umgås. Vi hade lite julskinka, bröd, köttbullar, Rödbetssallad, kex ock ost. Mums.

Det roliga är att jag har så mycket glögg hemma... Fråga mig inte varför men vi hat nog fem olika sorter (inte alltid en fördel att gilla och handla) så tjejerna har pratat om vem som fixar glögg..
Jag såklart, äntligen skulle det gå åt lite glögg, tar med två flaskor men hur bör det?

-eeeehhhm är det ingen av er som gillar glögg?
-näää, svarar de
-aahmen va Fan då! Ha ha ha.

Så mina flaskor fick snällt åka med hem igen. Glögg någon?
* nästaårblirdetmaxenflaska*

Åå så härligt med julafton i övermorgon! Thjiii. Imon blir det fix, fix,fix. Mysigt med det sista tycker jag.
Erkänner att det är sjukt lyxigt att bli bjuden på julmiddag. Tack tack mamma och pappa!!

Hoppas du mår väl och inte är tokstressad. Kom ihåg att det är vi själva som skapar alla måsten och mycket av allt är inte alltid det bättre.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar