Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 5 december 2013

Julgodis

Hejsan i rusket. Vilket busväder med regn och blåst. Ingen snö i sikte. Snart Fredag och det känns väl skönt! Vi ska till Liseberg på Lördag. Åå ska bli så roligt. Hoppas Belle inte blir rädd för kaninerna men det tror jag inte.

Jag tänkte tipsa om min kategori här på bloggen. Här finns olika recept på godis. Du kan klicka dig dit i högerspalten under katorgori godis eller bara klicka här! Så kommer du direkt dit.

Börjar bli dags att bunkra upp med godis. Och jag brukar göra mindre satser om jag vill göra flera olika sorter. Synd om det blir mycket över fast det är väl alltid någon man kan ge bort till! Banta kan vi göra i januari eller hur. *blink*




Så på med julmusik och fram med förklädet så är det bara att sätta fart! =)
Har helt glömt av att lyssna på jullåtar. Jag som äääälskar julmusik.

Ha en fin dag och håll i hatten när du går ut. Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar