Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 1 december 2012

Härliga Lördag & pulkaåkning

Igår kändes det lite jobbigt med snö.. Men idag gav vi oss ut på förmiddagen med pulka och fikakorg. Det är trots allt mycket bättre med snö än regn och rusk.

Är så ljust och friskt ute nu. Snön var torr och såg ut som konstsnö.
Jätte vackert!

Nobelle gillade verkligen att åka pulka. Hon satt så nöjd och helt tyst.
(händer aldrig, hehe)



Fick sol oxå! Härligt.





Zebban hade gjort varm choklad. Så gott när det är kallt ute. Belli gillade lussebulle =)

Va fint det är ute nu när alla börjat pynta med ljusslingor. När jag sprang idag tog jag en runda bland husen så jag kunde kika på alla fina trädgårdar som nu lyser upp med massor av slingor.

Jag ska ta fram jullådan imorgon och sätta upp lite pynt. Sist blev det bara julstjärnorna i fönstren.

Nä nu ska jag julbaka lite. Pepparkaksdeg ska det bli =) Gör ni egna pepparkakor?
Ha en fin kväll. Kram

1 kommentar:

  1. Mitt recept på pepparkakor som kommer från min mor, har jag vidarebefordrat till Linda, så hon lär ha fått flera hundra pepparkakor. Degen tar ju aldrig slut.Kram

    SvaraRadera