Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 6 december 2012

Äntligen!!

F.r.o.m januari är jag inte längre arbetslös utan student!! Så himla glad:-) wooohoo..

Fick ett telefonsamtal från rektorn på Jönköpings folkhögskola att jag blivit antagen. Det var över 1000 personer som sökt till Komvux och inte kommit in så jag är verkligen tacksam för att jag får chansen att läsa upp mina betyg.

Ska bli så skönt att få lite tider i vår. Att få gå hemifrån på morgonen och vara borta över dagen. Visst de kanske låter konstigt i era öron att inte njuta av "ledigheten" men jag känner mig utanför samhället nu.

Alla är på väg till jobb, möten, skola med mera och jag känner mig så utanför den cirkeln..

Kan säga att Raggmunk blev en stor favorit hos Nobelle. Oj Oj vad hon åt.
Inte ett knyst sa hon utan bara slevade i sig för glatta livet:-)

Imon kommer pepparkaksreceptet! Så ni kan baka i helgen!
Natti..

3 kommentarer:

  1. Åh va roligt för dig gumman. Grattis!! Kommer bli hur bra som helst :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Grattis! Blir så glad för din skull! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis fina vän!! <3
    Kram malin

    SvaraRadera