Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 6 januari 2014

Skridskor

Go kväll folket. Har ni någon jobbångest ni som varit lediga? Tycker det varit riktigt skönt med den här extra dagen.

Vi begav oss till Kinnarps för att åka skridskor. Första gången för Bellis. Jag smet iväg med hundarna.. Gillar inte skridskor och det var fler som hade tänkt samma som vi så det var tjockt med folk på isen.

Lillan uppskattade det faktiskt. Åka är väl att ta i men hon staplade runt, hängandes i Zebbans armar!

Blev bjudna på supergod Pad thai hos vänner. Mums. Måste laga det själv!

Nu när många börjat med nyttig mat och träning tänkte jag tipsa om bra recept nu framåt. Visst kan du baka fast nyttiga alternativ. Tänkte börja med ett grovt bröd ikväll!

Jag drar igång imorgon med nyttig mat.jag sätter inga regler eller förbud för då blir jag alltid bara mer sugen men är laddad för att kicka igång!

Hoppas du känner dig nöjd med jul och nyår. Visst är det härligt nu när vi har våren och sommaren framför oss. Bara att kämpa på nu de här mörka månaderna och vara positiv. Vips så är våren här med sol, grönska och värme!

Planera in något kul, en fest, Weekend eller gör om något hemma. Se till att få lite dagsljus varje dag och rör på dig. Endorfiner är riktigt bra! (frigörs vid träning)

Ha en skön kväll nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar