Heidi Bakar

Heidi Bakar

tisdag 21 januari 2014

På bättringsvägen...

Ja nu hoppas jag att det börjar vända. Rostade mackor och the. Jag blir nästan stressad över att ligga i soffan och kolla på tv för det är så mycket jag vill göra och solen skiner!!!

Hundarna undrar vad det är som pågår och förstår inte alls varför vi inte gör något roligt! Nowa är alltid en skyddande ängel och kom och satte sig bredvid sängen och satt där en bra stund när jag hade ont. *underbara*
Har mutat dem med goda ben.. Nånting för att få lite bättre samvete ;)


Men innan jag börjar med någonting ska jag ta en härlig dusch. Aah visst är det skönt när man levt i samma kläder några dygn. Känns som man piggar på sig lite snabbare när man har tagit en dusch.

Vill handla massa god mat också...Tänk de som lever utan tillgång till vatten? Tanken slog mig flera gånger igår när jag törstade som mest. Vi har det väldigt bra. Lätt att glömma!


Ha en fin dag....och njut av solen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar