Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 4 oktober 2012

Tre dagar har gått!

Yes vi "överlevde" tre dagars detox. Känns skönt att ha testat. Min åsikt är att det behövs några dagar till för att få större effekt men det var intressant och se hur snabbt man faktiskt kan ändra sina vanor.

Första dagen tyckte jag det var skit jobbigt utan kaffe och ja kände mig aldrig riktigt mätt. Hade dunkande huvudvärk och stubinen var kort.

Sen andra dagen hade man lite bättre motivation för man hade klarat fösta dagen. Men saknad ändå mitt kaffe!

Tredje dagen hade magen vant sig vid en smoothie till frukost så jag va inte lika hungrig längre.

Zebban tyckte att det var hur lätt som helst men han är ingen rutin människa som jag är. De är ju en stor fördel. Sen är han upptagen med jobb och träning oxå.

Men det märks att kroppen har börjat rensa ut alla slaggprodukter iaf!
Kul och se att det ger resultat.

Nä nu är det dax att söka jobb och sen baka surdegsbröd.Matilda ville att jag skulle baka åt henne. Det gör jag så gärna:-D
Ni vet att det bara är och säga till om ni vill köpa en limpa?
Kram Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar