Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 7 oktober 2012

Bröd bröd bröd

Jag tycker det är så roligt att baka bröd och vill baka mycket så jag utvecklas!!
Har funderat lite och tänkte höra med er mina kära läsare om någon skulle va intresserad att köpa bröd?

Jag tänkte att varje vecka bakar jag tre sorter, ett grovt, ett ljust och ett blandat...går ju variera recept i en oändlighet!

Så säger man till mig via facebook, mejl eller telefon vilken sort och hur många.
Så jag skickar ut brödsort och Pris veckan innan och ni hör av er till mig:-P
Smidigt.
Jag kommer räkna ut kostnad för ingredienserna så inga dyra bröd;-)

Det är väl godast med hembakat?!

Går bra att få det till tisdag, onsdag eller torsdagar på eftermiddagarna/kvällen. Då är lillan på dagis så jag kan baka!

Så nu kör vi en intressekoll..

Heidibakar@gmail.com




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar