Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 15 oktober 2012

Det blir fler..

Va roligt det är att se att antalet besökare ökar här på bloggen. Det peppar mig lite. Har känts tungt de senaste dagarna med jobbsökningar. Ibland tappar man hoppet lite och faller ner men när jag går in här och när någon berättar att de bakat något av recepten blir jag glad och får lite energi =)

Väldigt kul oxå att några vill köpa bröd av mig. Så nu ser jag fram emot veckan då det blir morotsfrallor. Ska baka lite sötsaker oxå. Hade turen och bjuda på fika i helgen så det har blivit lite mer plats i frysen. Tjoho! hehe.

Funderar på att baka fyllda munkar. Skulle vara så kul att testa! Får uppdatera er senare i veckan om resultat!!

Var på Loppis i Lördags och köpte den här fina stickade tunikan för bara 10kr.

Ser ni hårspännet? -Så kul nu när man kan fixa hennes hår litegrann :P
Tur att jag fick en liten flicka *ler*


Idag har det inte blivit något bakat. Men imorgon så blir det dinkelbröd. Lagade matlådor till Bellis nu ikväll så de finns ett gäng i frysen. Måste ju sysselsätta mig med något *blink

 Vi gav oss ut i regnet och besökte djuren i stadsparken.
Inte lätt nu med alla dessa kläder som ska på när vi ska gå ut.
vantar är det värsta. Hon är som en liten mini
michelingubbe när vi är ute. Armarna står rätt ut.
*sötis*

Mamma fick städnoja i helgen.. hihi så hon rensade ut garderoben och hittade den här supersöta dockservisen i porslin. Så söt!! Och ett litet pytte diskställ till också.

Ser ni skillnaden i storlek mot min kaffekopp?
Så söta små koppar, fat, glas och en liten katrull. Ska bli kul och göra i ordning med det i hennes rum =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar