Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 9 maj 2014

Min förvirrade hälft...

Hej fredag! Härligt :-D vet ni vad som hände? Jag och Belle är ute på gården efter dagis. Jag har löparkläder på och är laddad för att åka till Hallby direkt när Zebban kommer hem för att springa. Vi leker och leker. Hämtar cykeln sen bobbycaren, går en promenad runt huset, klättrar, kastar pinnar i ån men ingen Zebban kommer hem.
Nehe vi går in och städar, dammsuga, damma och rengöra badrummet men ingen Zebban. Skickar ett mess tillslut och undrat om han glömr åka hem från jobbet....
En stressad Zebban ringer upp och undrar vad jag menar och blir paff när jag påminner om att han slutar kvart i fyra på fredagar och inte kl fem.
Ha ha ha.. Är nog inte många som glömmer bort den kortaste jobbdagen i veckan. Älskling♥
Taskig som "hänger ut" dig fin men det är så komiskt!

Så det blev ett litet ihop plock till taco middagen eftersom jag inte hann handla något. Men det blev bra ändå. Har ni testat kyckling istället för köttfärs till taco middagen? Väldigt gott :)

Hoppas du har en skön kväll. Mysfredag✿

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar