Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 16 maj 2014

Fina utsikter..

Hej mitt i matlagningen. Är det middag på G? Jag ska göra hamburgare. Mums. En av mina favorit rätter. Har köpt köttfärs av högrev nu så det blir spännande att smaka sedan. Hällt upp ett glas kall öl också. Inte dumt alls i sommarvädret :) Zebban och Bellis åkte ner en snabbis till piren efter jobbet och jag stannade hemma och bakade tårta! Lyx det.
Blev så glad när Belle såg tårtan och utbrast: -Ett Tåg!
(jaaaa man ser vad det är! Är alltid så skeptisk mot mina egna tårtkreationer)

Ser ni julgransfoten, ja går väl inte att missa. Fniss*
Familjen Momén/carlsson i ett nötskal :P


Idag tog jag en underbar promenad längs vättern med hundarna. En pigg Nowa som galopperade fram. Å det värmer mitt hjärta att hon är så glad. Älskar tystnaden längs landsvägar. Se sig om och hela omgivningen är grön. 

Förstår mer och mer att jag vill bo utanför stan. Det är där jag hör hemma....
Får bara hoppas att resten av familjen känner likadant ;)



Ha nu en mysig kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar