Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 30 maj 2014

Marknad i city

Hej, Tjaba, Tjena!! Allt väl? :)
Åååh det doftade sommarregn ute nu. Ni vet när det varit riktigt varmt och regnet kommer så luktar asfalten väldigt speciellt. Musiken dunkade nerifrån stan och man kände av stämningen ända hit upp på höjderna...
Snart natti efter en härlig dag på marknad i city. Vilket väder vi fick✹ Lovely!!! Liiiiiite mycket folk (såklart, klämdag!) men annars bara bra.

Nöjd treåring som både fick hoppa hoppborg.... Förr 40 spänn i fem minuter, galet!! Och åka karusell. Så stolt hon var att hon vågade :-D
Jag "råkade" släppa upp henne i en jätte hög rutschkana som hon givetvis inte vågade åka ner för. Insåg det två sekunder efter att jag gett tillåtelse till henne att klättra upp. Så jag fick lägga svansen mellan bena och klättra upp och åka ned henne ner... Ha ha ha

God lunch på piren med finaste föräldrarna. Buffé med jordgubbar till dessert. Gott gott. Stort plus att Belle åt gratis. Tack! Är alltid svårt med mat på restauranger till henne för ofta petar hon bara och äter någon brödbit. Första stället efter järnvägen, minns inte vad det hette. Rekommenderas :-)

En stor gasballong blev det till Belle. Alltså vad är det med barn och ballonger. Det första hon fick syn på när vi kom ner till stan och tjatade hål i huvudet på mig om. Givetvis räckte det inte med en jätte Hello kitty utan det skulle vara en med pinne också. Viktigt där!!
Så jag traskade hemåt för alla uppförs backarna med en sovande Belle i vagnen och två ballonger som trängdes vid min sida.

Hoppas du har en härlig dag/kväll. Var jätte laddad för utgång idag. Måste vara solen, allt folk och musiken. Får boka in något sådant.

Natti natti★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar