Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 12 maj 2014

3-års kalas för Bellis

God Morgon. Sovit gott? Själv känner jag mig lite stel i kroppen efter att delat säng med både Zebban och Nobelle. Väldigt trångt om man säger så. Var inne i Nobelles säng en stund också i natt och sov där ett tag men sen hade hon visst kommit in till oss i alla fall senare. En trött liten tjej idag som nyss vaknat, inte ofta hon sover efter kl 7. 

Hänger regn i luften idag med va? Kändes så när jag var ute innan. Blev så sugen på att baka något bröd nu på morgonen. Tycker det känns passande idag när det ändå är grått ute. Något med surdeg tror jag det blir.

Här kommer lite bilder från gårdagens kalas. Tack snälla för fina presenter. Hon fick mycket kläder och gladast blev väl jag. Hihi. Supersöta klänningar, tights och toppar. Perfekt nu när det är dags att rensa ut för små kläder. En lång liten tjej vi har. 


En "springcykel" gömde sig i ett stort paket. Hoppas nu hon vågar använda den också ;)
 Sötaste klänningen som hon har på sig, också present!

 Klänningar i härliga färger!

 Självklart blev det "ja må hon leva"-sång...







Många som var med och tittade på det nya fiskespelet..
 
 Kramkalas

Bamsekram med farmor


Pyjamasen åkte på tidigt och kalaset avslutades med banan och bokläsning


Senare kommer ett recept på ett gott fröknäcke. Vi hörs. Ha en fin Måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar