Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 4 maj 2014

Korvgrillning & bullbak



Hej Söndag! En ganska kall dag va? Bbbrrr, man luras av solskenet. Vi var optimistiska och packade en picknickkorg för grillning. Gick först tipspromenad i Hallby. Blåste iskallt på vissa ställen och jättevarmt på vissa. Så åkte vi till Axamo efteråt och tände grillen samtidigt som vi insåg att vi valt det absolut blåsigaste stället. Haha. Jaja bara att härda ut och vi tryckte oss mot en vägg så blev det i alla fall lite bättre. Men gott var det och skönt att vara utomhus.



I eftermiddag har jag roat mig med att baka bullar. Denna gång en plåt kanel och en vanilj. Fick väldigt bra assistens av mitt lilla troll. Hon tycker verkligen att det är roligt. Ville egentligen göra blåbärsbullar men det får bli nästa gång i stället. Lär ju inte ta så lång tid tills denna omgång bullar är slut.





Måndag i morgon och bara en vecka kvar till 3-års kalas. Wii. Ska bli så roligt. Måste börja med lite förberedelser till tårtan. Som jag längtat :P 
Tandläkartid för Belle i morgon bitti med. Spännande och se hur det går men det blir nog inga problem. Skönt för barn som har sina mjölktänder och vet att de får en omgång med nya, friska tänder. Det hade man inte tackat nej till direkt.



Ska nog ta mig en liten kvällspromenad med mitt minsta troll. Skönt och komma ut en runda. Hoppas du har en trevlig kväll. Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar