Heidi Bakar

Heidi Bakar

tisdag 27 maj 2014

Honeycomb

Go kväll! Hoppas du har en härlig tisdag. Känns lite som torsdag idag med en extra fredag imorgon.. Förr oss som är lediga på torsdag då ;-) inte dumt alls. Dubbel fredags stämning!

Vad hände med värmen? Snacka om att blåsa bort. Hade börjat ställa in mig på värmen och hade ju tänkt åka till någon strand idag. Thjiii fick jag för det. Bbrrrrr vad kallt. Gjorde oss i ordning och tog bussen till biblioteket. Kommer dit och det är stängt. Gaaaaah hur stora är oddsen för det. Fick bli ett glass stopp på nya honeycomb. Varit där?

En glassbar med yoghurtglass som du tar själv, olika smaker och sen finns det säkert 40 sorters topping att välja på. Allt från frukt och bär till nötter och godis. Jag tog mest frukt men tyvär var den omogen och så sur. Både kiwi och melonen. Besviken.
Man betalar Per Hg. 20 kr. Men väldigt kul med något nytt i stan. Läst att de finns i andra städer.

Tog ett besök på Br leksaker också. Köpte stora kritor att ha ute. Tack personalen för att ni har en korg i lagom höjd för barn med godis påsar en centimeter från kassan. Morr, sååå onödigt ... Vilken arg tjej jag hade med mig ut. Gallskrik över hela staden. Tur man börjar lära sig att hantera det ;-)

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar