Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 26 maj 2014

Gränna och grenna glass

Hej finisar! Mår ni bra? Ljuuuuuuva sommar! :) precis fått mitt troll i säng. Trött tjej. Nya läggnings rutiner nu är berätta en påhittad saga (typ 1 minut lång) och sjunga trollmors vaggvisa... Ibland blir det tre gånger och ibland trettio :-P Hi Hi. Att barn aldrig VILL sova. Helt otroligt vilken livs glädje de har :-P enda gånga Bellis frågar om de är kväll är när hon vill ha nappen. Ha ha.

Jag var sååå sugen på att åka till stranden idag. Lovade det till och med innan jag kom på att det var en dum ide med tanke på att Bellis varit lite hängig. Hon blev ju super glad så i morgon ska vi åka om det är fint väder.

I lördags blev det ett spontan besök i Gränna. Väldigt tomt med folk eftersom det var precis efter regnskuren. Höjdpunkten blev ett stort stentroll med jätte näsa för Bellis. För mig var det grenna glass. Mums vad den är god! Prova lingon. Ett måste!
Märkligt att de stavar det med E. Grenna!

Fortsätt och njut av värmen. Lev nu och Tänk inte för mycket på diskberget i köket eller tvättkorgen som svämmar över.... De kommer regniga dagar med! Har ni inte tänkt på vad positiv energi det är nu när vädret är såhär? Stor skillnad tycker jag B-) Lovely♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar