Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 23 maj 2014

Bad, tvätt och översvämning

Knallar ut i tisha, kjol och flipflops vid tio tiden med hundarna EN KVÄLL! Är de inte fantastiskt? :-D
Men läste precis om varningar för översvämningar i helgen. Nej så trist.. Håller tummarna att de inte blir så.

Vet ni vad ett av mina största problem är?
Jag vill göra SÅ mycket och tror verkligen att jag kan det också. Tidsmässigt då. Och de slutar alltid med att tidsplanen spricker. Lär mig aldrig. Måste bli bättre på att prioritera och välja.

Idag har jag badat båda hundarna. (Nowa tog ett gyttjebad under promenaden)
Där snackar vi tidsskillnad. På Nowa får man skölja, skölja och skölja lite till och har halvt ryggskott när man äntligen fått ut allt schampo.
Med Ting tar det sisådär två minuter max. Och då är hon torr igen efter några minuter. Slår ett slag för korthåriga raser :-P

En tårta har det blivit idag också. Jättekul :-) vad får ni se i morgon!!

Natti natti★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar