Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 14 april 2014

Tiden går...


God Morgon! Härliga Måndag, visst ? Jag känner mig pigg och glad. Startat ett par tvättmaskiner, röjt undan i köket, fått på kläder på Belle och snart dags att träna. Skönt när man kommer igång på morgonen och får lite "måste saker" gjorda. 


Vad härligt det är att titta tillbaka i album. Ibland kan jag även läsa gamla blogginlägg för jag blir så förvånad varje gång över hur snabbt tiden går och vad mycket som har hänt. Framför allt med Nobelle. Tre år redan och vilken utvecklingskurva. Från att ha varit helt hjälplös och inte ens kunnat röra sig till att bli en mer och mer självständig tjej som kan prata, räkna, hoppa och leka. Deras utvecklings fart slår man inte i vuxen ålder ;)

Detta är för två år sedan runt påsk. Liten goding

Fullt av vitsippor! 

 Och i mitten av mars förra året var det lite snö...

 Påskafton 2013. Påskägg med torkad frukt är inte fel =)

Nu ska jag fortsätta med min "att göra lista".
Trevlig Måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar