Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 18 april 2014

Tid att umgås, äggjakt och marsipanägg

Aaah härligt med lediga dagar. Även om jag gillar att jobba så är de här lediga dagarna ihop med familjen så mysiga. Det är nog det jag gillar mest med högtider, att man hinner umgås. Känner alltid så stor tacksamhet för min familj just vid dessa dagar. Idag har vi hängt ute i Bankeryd. Jag och Tilda tog en riktig skogspromenad till hundarnas stora glädje. De älskar verkligen att springa lösa i skogen. Sedan lagade vi lunch ihop och åt allihop. Nu är vi bara hemma snabbt för ett stopp för att sedan åka vidare och umgås med vänner. En perfekt dag helt enkelt.




Mina tjejer! Så underbart att Nowa var pigg idag. 


Man behöver inte gömma det direkt. Hon hade fullt upp med att hitta det!



Små kaninöron gömde sig också i påsen.  


Väldigt glad tjej!

Ingen påsk utan mandelägg från Anthon Berg. GUD så goda de är.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar