Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 5 april 2014

Familjeaktivitet!

God dagens. Ett litet stopp här inne innan det bär av mot lekparken. Har varit på 4-h gården Vissmålen under förmiddagen. Något jag rekommenderar er med barn. Det finns lite getter, höns, kaniner och hästar att titta på och så har de ponnyridning mellan kl 10-11. Mysigt och Belle tyckte det var roligt med alla djur. Dock försvann solen och jag var för lite påklädd som vanligt så det var riktigt kallt. Ni vet när det känns som man är kall ända in i benmärgen! 



Låg visst en skjutbana i närheten för det small hela tiden. Ingen fara med oss men Nowa blev tokstressad som vanligt så för henne var det ingen trevlig utflykt stackarn..
Vi konstaterade att det kanske inte är ett så bra område att bo i ändå ;)



Jag blev sådär toktrött nu. Ni vet när man känner sig helt matt i kroppen och man undrar om man sovit på flera dygn. Haha. Då är det bästa att promenera. Tycker alltid jag blir piggare efter en promenad eller en liten, liten powernap. Sover man för länge, typ 1 timme blir man bara seg. 

Blev ett stopp på Hemmakväll på vägen hem för att köpa lite godis till Bellis. OJ vad de har höjt priset. Nu måste man köpa minst 2 KILO för att få det för 6 kr/hg. Tråkigt tycker jag.

Hoppas du mår bra idag och har en skön dag! 
Senare får ni bilder på tårtan jag gjorde igår :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar