Heidi Bakar

Heidi Bakar

tisdag 8 april 2014

Det där med rätt kläder...

Ja det var ett riktigt skyfall när vi gick ut. Haha visst är det typiskt? Det var uppehåll när vi började göra oss i ordning och sedan när vi väl var klara ösregnade det och då kände jag att det var lika bra att gå ut. Belle hade självklart bra kläder men jag var dyngsur efter typ 100 meter. Haha. 
Men lite lek blev det allt i lekparken så Belle var glad. Fanns ju mängder av vattenpölar att hoppa i.




Jag är så glad för det har inte varit något tjat om TV på hela förmiddagen. Jag bryr mig inte om hon river ut halva vardagsrummet och sitt rum, bara hon LEKER! Och när hon väl kommer igång har hon så roligt. Ville nästan inte avbryta för lunch när hon väl var igång. 
Fick hjälp med gardinbyte också. Check på listan! 

Dusch och sminkdags. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar