Heidi Bakar

Heidi Bakar

onsdag 19 september 2012

Smör

Idag kliade det rejält i fingrarna så jag var bara tvungen att baka något.. *ler oskyldigt*
Å jag kan sakna att jobba. Jag gillar ju att vara igång. Har känt mig så rastlös idag.

Och det är säkert för jag har varit hemma så länge men ja vet även när jag jobbade så hade jag svårt för att koppla av. Kan knappt se en film utan att jag får svårt att sitta still..

Jag försöker fixa här hemma så jag har fullt upp med tvätt, städ, bellis, matlagning osv..
Men de är ändå inte samma sak som att vara på en arbetsplats en hel dag och BAKA!

Så nu ikväll fick det bli bullbak för hela slanten =) Zebban önskar vanilj och kanelbullar så då kör jag på det. Ni får se bilder o recept imon. Måste hinna med att umgås med min fina nu ikväll när han är träningsledig. 


Köpte hem ett nytt smör oxå. Från Lindahl. Väldigt bra. Mjukt och perfekt att baka med.
Dessutom är det billigare än Arla o Valio. De gillar vi, visst :P ?


Idag tog vi en tur till Ekohallen. Jag behövde lite grejer till festen. Det är så störande när man flängt runt i flera affärer och inte hittat det man ska ha så man börjar ge upp, åker till Eko o JAvisst här hade dom precis allt jag sökte. Himla dumt att jag inte åkte hit först..

Men nu har jag i alla fall det jag saknade =) Ska bli så roligt att träffa alla vänner och få bjuda på lite mat. 

Trevlig Kväll nu. Jag ska forsätta med bullarna !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar