Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 10 september 2012

Personalrummet

Ja just nu sitter jag i personalrummet på dagis. Lillan är ute på gården och leker. Tror det gått bra för de har inte hämtat mig än iallafall=)

Igår var Hannah och Martin barnvakt. Jag och zebban passade på att göra i ordning lite hemma. Jag tycker det va jätte mysigt och pyssla lite och zebban gjorde det bara för att slippa mitt tjat. Ha ha.

Jag har tjatat om en taklampa i vardagsrummet sen vi flyttade in... Och vet ni? -nu är den uppe:D vooho! Älskade ljus.

Sen blev sängborden ihop skruvade. De har bara stått i sin kartong nu några veckor i hallen.. Satte även ihop mitt kakfat! Köpte fint porslin i somras men de har bara legat i en låda men nu så är sett färdigt. Visar bild senare=)

började rensa lingonen igår. Stor suck!! Ha ha vilket evighetsjobb.. Men det är bara och göra klart. Herregud vad många liter vi hade plockat.

Idag ska jag baka bröd. Är sugen på ett vanligt brödrecept. Blivit mycket långjästa och surdegsbröd senaste tiden så ibland är det gott med en vanlig mjuk fralla! Får ser vad jag hittar på.

Ha nu en trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar