Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 29 mars 2013

Långfredag, tårtbak & 1a natten

Ja Go´kväll på er. Haft en bra dag? Skönt med helgdag. Vi började med ett besök i stadsparken på förmiddagen så lillan fick leka. Var väldigt mycket folk där!

Det blev en tidig morgon för oss. Ting som vi kallar den lilla hunden somnade i sin korg efter 20 försök att få sova i vår säng. Sen vid 5.00 började hon hoppa upp i vår säng, sådär 100gånger kändes det som. Vid sex-tiden gick vi upp, lika bra när vi hade "bråkat" med Ting en timme.. haha. Tur att både jag och Z är envisa.

Är verkligen så annorlunda med två hundar men jag känner en sån enorm lycka. Detta är något jag drömt om i många år. Lite krux när man är ute med dem och Ting går jätte snabbt och Nowa jätte långsamt.. Haha de är väldigt omaka.
 Hoppa kan hon =)

I hundgården i stadsparken var en äldre golden hane. Vi släppte Nowa och hon sprang nog och lekte i 1 minut sedan tröttnade hon. Lilla pensionären-

Jag håller på med tårbak inför imorgon. Så mysigt och modellera lite figurer och göra fyllningar.

Påskafton är en mysig dag. Ser fram emot morgondagen och få träffa min härliga familj!



Hundarna fick varsitt ben och Oj vad glad Ting blev. Lite påskgodis!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar