Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 24 mars 2013

Besök i badhuset

Idag åkte jag, Tilda och Belle till Skövde för att bada. Har aldrig varit på det badhuset tidigare så det kändes förväntanfullt att komma dit.

Belle blev överlycklig och hade så roligt. Jag frös som vanligt jätte mycket i början men har man väl kommit i så är det helt ok!!
Det fanns några rutschkanor som Belle blev helt såld på. Oj Oj vad många gånger Vi åkte och ändå blev det skrik när vi gick därifrån.

Fräscht och fint badhus. De har inte klor i vattnet utan salt så det var bättre tyckte jag. I Cafét betalade man med sin "tag" som fungerade som lås till skåpet och när man gick ut betalade man sin skuld. Väldigt smidigt.

Många duschar och stort i omklädningsrummet. En väldigt trevlig eftermiddag hade vi!

Lite folk var det också så vi valde rätt dag!!

Jag gjorde världens vurpa så en kille höll på att skratta ihjäl sig. Belle hade underhållning för alla i bubbelpoolen med sina påhitt...hon är verkligen inte rädd för vatten den lilla.

Och Belle envisades med att säga Hannah till Matilda hela dagen... Förutom en gång då fick hon heta=
Mo!! Ha ha

Det var Fotoförbud i hela badhuset så jag hade bara tagit två Bilder när vi fick veta det. Synd.
En unge bajsade i babypoolen så den fick tömmas och va avstängd resten av dagen.. Så typiskt.

Hoppas du har haft en härlig söndag. Jag är helt slut. Så fått bli en tidig kväll. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar