Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 18 augusti 2012

Tårtor..

Nu är tårtbaket färdigt! 
Jag älskar verkligen att stå och "pyssla" med dekorationerna.
Hoppas de blir goda, de är viktigast!!


Jordgubbstårta
Fylld med jordgubbsmousse och lemoncurdgrädde.
Ljusa tårtbottnar.
Grädde, färska jordgubbar och vitchoklad ovanpå!







Marsipantårta
Fylld med hallonmousse o dumlegrädde
Ljusa bottnar, spacklad med smörkräm
täckt med marsipan och blommor

Va roligt det ska blir med Fest ikväll! Stora frågan är dock inte löst...
...Vad ska jag ha på mig?? Paaanik.. Haha.
Får ta en titt i syrrans garderbob.
Vi är barnlösa inatt. Lillan ska sova hos mina föräldrar. 
Då får hon 100% uppmärksamhet så hon kommer vara hur nöjd som helst.
Och jag och Fin kan ta sovmorgon imon. =)

Trevlig Lördag.
Nu ska jag grädda färdigt pannkakorna. 
Lördagslyx.
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar