Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 30 augusti 2012

Dränkt i regnet..

...ja nästan iafa! Trevlig dag! =) Jag och Mia och småttingarna tänkte ha picknick i Friaredalen men vi hann bara ner till parken så kom regnet. Och jag hade givetvis glömt Bellis regnjacka så det var bara att vända hem igen. Då mitt i Dunkehallabacken öppnade sig himlen, shit vilket ösregn! Haha..
Vi var som två dränkta katter, ja inte småttingarna för de hade de varmt och torrt i vagnarna! :P


Sen var vi hos Jelle och Bella efter lunch. Nu kändes tjejerna jämngamla igen. Bella började gå för flera månader sen så hon har känts mycket äldre än Nobelle men idag när båda gick så kändes dom jämna! =) Så söta, dom kände och kramade o pussade på varandra. Sen "brottade" Bella ner Nobelle och skulle leka häst med henne. Oj oj vad nobelle såg chokad ut. Hehe inte van vid den typen av lek.

-Men så bra att hon får vänja sig nu innan dagis. Där blir det mycket knuffande, slag och bråk om leksaker. Tuffare tider !

Jag började titta på en serie förra veckan -Heart of Dixie tror jag den hette? el är jag helt fel ute nu?
Den var faktiskt bra så tips till er i TV soffan (fast verkade va en riktig tjejserie så kanske inget för grabbarna) hehe..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar