Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 6 augusti 2012

Göteborgstripp

Ja fre-lör var jag o Bellis i götet. Va mysigt att åka iväg jag och hon tillsammans. Inte åkt med henne ensam innan så det kändes lite nervöst innan. Skulle bo hemma hos fina Therese.
Resan gick kanon förutom sista 10min, då vart lillan arg så jag hörde knappt gps. Haha..
Tibbe testar bellis säng. Hon var så fascinerad
av katterna så hon hade att göra och jaga dem. 

Vi dukade upp ett riktigt gourmet bord på kvällen när Belllis somnat. Räkor, ostar, kex, färska blåbär, vindruvor, melon och ett gott vitt vin. Så fräsht och gott att bara sitta och plocka. Stort tips till tjejkvällar!!



På lördagen blev det en sväng till stan. Även om det är massa rea nu så är det roligare att kolla på höstkläder. Känns som jag gett upp den här sommarvärmen nu så lika bra att förbereda sig för höstrusket :P
Det enda mysiga med hösten är, tända ljus, dricka massa te och mysiga koftor!


Igår var det ju "min dag". Lite roligt att fylla halvjämt, känns bättre att fira då! 25 it is =) Så ja och Belli åt prinsesstårta. Min favorit.

Jag tycker att det är så roligt nu när lillan lärt sig gå. Hon känns så mycket äldre och jag tycker det är så häftigt att från ena dagen till den andra börjar hon knata runt. =) Och hon är så sjukt envis så vi får absolut inte hjälpa henne om det är en backe eller lite ojämt underlag nä då trillar hon hellre 10 gånger...

Ser ni tungan? Är nästan rädd att den ska fastna så,
hon håller balansen med den, Hihi sötisen..

Igår fick jag 4 timmar barnfri tid. Tack snälla Syster och Martin för barnvakt. 
Så skönt att bara lalla runt på a6 en stund och sen åka hem och bara vara ensam ett tag.
(L)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar