Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 24 augusti 2012

Skönhetsprodukter

Idag var jag och bytte en ansiktsbehandling, som jag fick i present mot ansiktsprodukter. Jag använder bara vatten och lite tvål nu så hon som hjälpte mig på hudoteket blev ju lite uppstressad, haha!

Hon sa: använder du ingenting nu? Ingenting??

Men nu fick ja ett helt kit med grejer.. La bara till några hundra. Känns spännande att testa om huden blir bättre..

... Men när man kläcker de för zebban tycker han att det är bullshit. -visst de är duktiga säljare på sådana ställen.
Men de måste ju vara bra för huden?

Eller tror ni att tvål och vatten är lika bra.. Ja hoppas iaf att min hud kommer bli bättre=)
(och så är de alltid skönt och få rätt mot Z)
Hehe..

Men visst blir man lite lyckligare av shopping?:-D

Köpte 20 plagg till Belli för 150kr oxå. Begagnat är bra, speciellt till dagis=)

ett glas vin på de kanske;-)
Trevlig kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar