Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 4 augusti 2012

Bästa start på Dagen

Igår var det ingen vanlig start på dagen hemma hos fam. Momén-Carlsson..
Nej nej, vi slog till på Hotellfrukost på Victoria Hotell.

I torsdags berättade Zebban att han va tvungen att börja jobba kl 8.00 på fredagen ist för 9.00
Så när han väckte mig 7.45 igår morse blev jag lite smått stressad eftersom ja skulle skjutsa honom. 
Jag gick ut med hunden och när ja kom in igen frågade han om ja va redo att åka--
Och ja va lite besviken eftersom vi inte hunnit äta frukost ihop för våra mornar är oftast väldigt stressiga..
Men så säger han bara, byt om vi ska åka och käka hotellfrukost!!
-Gissa om ja blev överraskad eftersom jag trodde han hade glömt min födelsedag(som är imon) hihi..
Jag blev jätte jätte glad. 

Tack snälla, fina älskling för att du överraskade mig så. Betydde jättemycket för mig,

Han hade ringt och reserverat bord oxå. Måååånga PLUSpoäng där hjärtat ;0)




De finns ju så himla mycket gott på en frukostbuffé.
Man försöker äta av allt men man blir så snabbt mätt.
Nästan all mat var ekologisk.




Man kunde grädda våfflor. Jätte tjocka och goda.
Man behöver verkligen en överraskning då och då. Något som bryter av det vanliga vardags mönstret.
Stor Puss o kram till Zebban!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar