Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 4 november 2013

Små spöken

Ny vecka.. Snart första advent. Å längtar. Min vecka började lite segt. Varit lite omotiverad.. Får ta nya tag i morgon!

Jag och Belle var på bvc idag för 2.5 års kontroll. Känns lite som ett test faktiskt. Kollar hur lågt de kommit i utvecklingen. Hon fick svara på vad olika leksaker heter. Bil, sked, kopp, docka osv.
Sen fick hon rita och pussla.
Hon sa som de flesta..
-ja hon pratade väldigt mycket!

Undrar om det bara är jag som är känslig men blir så stolt när någon annan pratar om Belle. Att hon är en underbar liten person♥
Känns som högsta vinsten att ha fått henne.

Fick en tålamods prövning efter besöket för hon skulle absolut inte med hem! Oj vilket liv det blev. Så arg var hon.
Och jag behöll lugnet hela tiden, blev förvånad själv! He He..

Igår gjorde jag bakelser som små spöken. Ljus botten, drottningsylt, grädde och vit marsipan. Passande till alla helgons helgen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar