Heidi Bakar

Heidi Bakar

onsdag 27 november 2013

Adventskalender

Hej! Mår ni bra? Jag har både goda och dåliga nyheter.. Börjat på ett nytt kapitel i matten och det går mycket bättre. Hurra för geometri!! Känns bra + att kapitlet är lite kortare än de förra. JA! Tack för det.. Lite mindre stressad.

Fick ett meddelande från vuxenutbildningen idag om att det pågår nya avtal för utbildningen så det går inte söka nya kurser innan det är färdig förhandlat och vad jag fattade det som kunde det innebära att många inte kan slutföra sina studier. SÅ snopet. Hoppas verkligen jag kan läsa mina sista kurser i början på nästa år annars är det -Knack, knack arbetsförmedlingen som gäller. 
-Njaa inte så lockande!

Den här adventskalendern blev det igår. Visst är den söt?
Tycker att den passar bra att ha i vardagsrummet utan att den är för skrikig eller plåttrig.


Från partytajm.se

Började fundera på hur man förklarar för en 2åring att -Nej du får inte öppna alla paket utan det är ett om dagen fram till julafton!
Hhmm kan nog bli lite liv om det men det löser sig alltid. Annars får "tomten" lägga i ett varje kväll.

Nä nu ska jag dricka te, plugga matte och försöka att inte starta 10 projekt så jag aldrig blir frisk.
Ha en fin dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar