Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 8 november 2013

Hej Fredag

Har ni sjunkit ner i soffan än? Jag har haft en härlig känsla i kroppen hela dagen. När jag var ute på promenad med hundarna imorse vid halv 7 mötte jag en tjej som var ute och sprang. 
-God morgon, hälsade hon glatt!

Vad jag uppskattar sådant. Okända människor som är trevliga och hälsar, trots att det är kolsvart och tidig morgon. Så när lillan hade en väldigt dålig morgon med ett uselt humör med mycket skrik blev jag inte påverkad alls. Tack du joggande tjej =)

Idag fick Belle en "fredags påse". Lite choklad, banan och en smoothie. Oj vilken glad tjej. Är så lite som behövs för att göra något spännande och nytt !


Jag var på stan en sväng idag.. Känns som jag dragit mitt kort typ 1240 gånger idag. Ha ha. Men blev så nöjd över mina inköp. Fick med mig en godispåse på 1 kg hem också.. oooops hur kunde det gå till ? *försöker se oskyldig ut*

Har två halv sjuklingar hemma. Lillan har inte ätit alls mycket idag och det brukar vara första tecknet på att hon inte mår bra eftersom hon alltid äter mycket på dagis varje dag. Peppa Peppa att de klarar sig från sjukdom.

Ska fortsätta med min härliga fredags känsla här i soffan. Hoppas du känner så med. Kram Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar