Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 18 november 2013

Doptårta, klänning!

Hej på er! Hoppas allt är väl denna Måndag! Jag gillar Måndagar, ny start och laddad efter helgen. Nu började ju min dag ganska tungt men febern har släppt och jag börjar känna mig piggare. 

Men vad svårt jag har att ta det lugnt en hel dag. Förmiddagen brukar vara ok men sen kryper det i kroppen på mig. Började till och med tänka på om jag skulle baka något! Men då kom pekfingret fram och jag påminde mig själv att jag måste ta det lugnt så jag blir pigg.

Är säkert för jag inte jobbar också att jag har svårt att bara slappa, får så dåligt samvete när jag inte "gör någonting"...

Lillan har varit på strålande humör efter dagis. Å så härligt. Vi busade och gosade i sängen. Så mycket kärlek!


 Nybadad liten tös som lyssnar på "jag är en gummibjörn".

Här är en utav doptårtorna jag gjorde i helgen. En liten flicka som döptes i Lördags. Fylld med vaniljkräm, hallon och grädde.
Täckt och dekorerad i marsipan.












Nä nu blir det Alfons Åberg och sedan lite matteplugg.
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar