Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 2 september 2013

Danskt rågbröd, ponnyridning & religion

Hej Måndag. Ny vecka, nya möjligheter! Visst =) Jag känner mig pigg och glad. Har varit i stallet (JFK) och ridit en härlig ritt i skogen på lilla ponnyn. Så himla bra ridvägar där, mjukt underlag, ingen trafik. Så det gav positiv energi. Satt hela förmiddagen och pluggade religion. Skulle jämföra hinduism med buddism. Väldigt intressant faktiskt! Så nu när jag skrivit klart ska jag dyka ner i böckerna igen.

Bakade danskt rågbröd igår kväll. Alltid lika gott och den här gången blev det ännu saftigare än innan. Har varit lite försiktig med sirap innan och det blev skillnad nu när jag tog lite den "rätta mängden". Ni får gärna beställa av mig. Hojta till bara!

Nä nu måste jag plugga vidare. Ville bara önska dig en bra vecka! Full fart mot helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar