Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 8 september 2013

Björnbärstårta & tröttis

God Söndag. Uj Uj lite sliten idag. Igår var det fest. Med släktingar. Så trevligt och fantastiskt god mat. På dagen spelades det golf men vi icke-spelar anslöt till kvällen. Lillan var med och det gick riktigt bra. Hon höll igång till strax efter elva.. Herregud hon har aldrig varit vaken så länge, och det var inget gnäll heller. Men trots den sena kvällen så slog hon upp sina små ögon strax innan 7.00 imorse.. Hhhmmm lite tidigt.

Tror hunderna väckte henne. Den stora tassar omkring och den lilla sitter å piper och tjuter.. Tack för den väckningen tjejer ;0) Men det var värt den sena kvällen igår. Så kul och träffa alla och komma hemifrån lite.
Jag blev visst smygfotad!

Jag bakade desserten till festen och jag ville göra något med björnbär, så det blev brownietårta. Gjorde det här receptet men tog björnbär i stället för hallon. Väldigt gott och enkelt!
Ovanpå tog jag Maltesers. Väldigt bra godis till bakning.

Jag har prov imorgon.. IIiiiih. Alla fem världsreligionerna utantill.. Lite att plugga på.. Puuh. Fast det är ganska lätt att plugga in ändå. Det svåra är att lära sig vissa ord och städer/platser och sånt. Har förmiddagen imorgon med.
Jaha, nu har det redan börjats med handväska :P

Idag blev det en premiär tipspromenad runt Västersjön. Vilket väder vi fick!! Så skönt och Belle och hennes kompis Julian var sååå glada att se varann och hade jätteroligt ihop. Får bli fler söndagar.

Hoppas din helg har varit bra. Jag ska fortsätta med lite hinduism nu. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar