Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 3 februari 2014

"Trefika"

Är det fikadags? 
Jag gillar rutiner, speciellt när det kommer till mat. När jag pluggar hemma är det alltid lunch senast kl 12 och sen äter jag mellanmål vid tre innan jag hämtar Belle. 

Zebban brukar kalla mig "lyx-lirarn" ibland bara för jag gillar att köpa hem olika pålägg och testa nya. Men jag gillar att handla erbjudanden. Då känns det alltid mer ok. När något är på kamanjpris eller på halva priset, ofta mat med kort datum. Sånt slinker lätt ner i kundkorgen.

Har ni testat kaviar med dill? För mig blev det första gången idag, jättegott! Blir nog ännu bättre till en äggmacka. 


För några veckor sedan testade jag lufttorkad fläskytterfilé. Vilken delikatess. Hittade på kampanjpris på Willys idag. Inte dumt såhär på Måndagen.


Favoritte just nu, grönt med citron. Testa, det piggar upp vilken ruggig dag som helst.


Trevlig fikastund.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar