Heidi Bakar

Heidi Bakar

onsdag 5 februari 2014

Hemmet delat i två!

Inte trodde jag att det blev lite problem när man hade två tikar under löp....men det var det visst. Eller problem är väl att ta i men det är jobbigt att ha dem i samma rum. Nu är Nowas löp nästan slut men den lilla damen är vääääldigt pilsk om man säger så. Gaaaah vad trött jag blir på henne.

Så nu är hemmet avdelat och de får vara i var sitt rum. Det gnälls och skälls så mycket annars så detta är mycket lugnare. <Bara en vecka kvar på Tings löp sen äntligen är vi tillbaka i det normala igen! Puuuh..


Best friends!

 "Nehe Nowa ville inte para sig, då lägger jag mig här i stället"


Jag sitter och planerar en tårta till helgen. Alltid lika roligt och klura på utseende och smaker. 

Hoppas att din dag har varit bra. Här har det varit full fart och lite eftermiddags häng hos en vän och lek för barnen. Mys!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar