Heidi Bakar

Heidi Bakar

torsdag 30 maj 2013

Utveckling och trots!

Har precis borstat ur all sand från håret.. Fy! En väldigt liten tjej som testar alla gränser som finns just nu, gärna flera gånger.
Idag i sandlådan kastade hon sand på mig. Jag blev väldigt arg.. Hon bara skrattar. Hon kastar igen. Jag blir ännu mer arg. Hon skrattar ännu mer..

Gaaaah blir tokig. Vag gör man. Tredje gången gick vi in. Nån konsekvens måste hon ju få. Jag tycker att jag blir jätte arg och hon skrattar mig rakt i fejjan. Unge!!!!!!
Zebban hade också en situation med henne.. Som zebban sa=
-Jaha nu har "det" börjat..
Den omtalade trotsåldern.. He He.

Tur att mammahjärtat smälter så fort man får en Kram eller Puss av henne, helt spontant♥

Jag har förberett några tårtor ikväll. Eller mest dekorationer blir det. Så roligt!!! Vad jag njuter när jag får stå och klura på utseende och smaker.
Själva provet blir när tårtan ska byggas och man ser sitt resultat.
Kul att känna att det blir lite bättre nu också när jag har modellerat en hel del i marsipan.

Tänk, jag som alltid har tyckt att konstnär verkar häftigt. Lite konst är de ju faktiskt med tårtor.. He He eller? ;-)

Förberedde en pastarätt till imorgon. Det luktade så gott. Färsk parmesan och krämig riccotta. Imorgon får ni se vad!!!! Tror det blir jättegott♨

Sov gott. Natti★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar