Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 11 maj 2013

Jobb, grillning och häng med familjen

God afton. Här är det snart sov dags.. Trötta föräldrar ;-)
Så mysigt det ska bli med två års-kalas imorgon. Vår stora tjej♥

Jag har förberett det mesta idag och blev så besviken över tårtdekorationerna jag gjort.. Tråkigt!
Vill inte avslöja temat men jag säger bara det -
Använd marsipan till dekorationer.
Jag måste fått något hjärnsläpp, gjorde i mandelmassa... Inte alls lika fint.
Men men vi lär oss av misstagen.

Va ute i Bankeryd och grillade i eftermiddag. Så gott och härligt att hänga med familjen. En riktigt härlig lördag!!

♦ Belles kommentar när jag va inne och nattade henne var för rolig..
Jag hade bakmaskinen igång...
Då säger hon=
- mamma bakar idag!
Ha ha ooops vadå van att jag bakar mycket.. Hon somnar alltid bra när den är igång, hon är så trygg med ljudet..♦

✦ Natti
✹ bild från min morgonpromenad med hundarna imorse✹ så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar