Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 31 maj 2013

Bak och bak!!

Min Fredagkväll tillbringade jag i köket och gjorde tårtor!! Väldigt roligt :-D
Men det blir alltid så blandade känslor.. Först går jag upp i varv och eldar upp mig, sedan blir jag lite mer fundersam och lite osäker.. Sist har jag ångest men samtidigt en Kick av att ha skapat något.. Ha ha..

Har sett några intervjuver med författare som går i genom liknande känslor när de skrivit en ny bok..

Alltid jobbigt när jag börjar fundera på om jag lever upp till förväntningarna och om tårtorna är goda..
Eller om de håller dig över natten och inte sjunker ihop osv... Aahh..

Jag har iaf njutit av att baka dem och är nöjd med mitt resultat.. Ni får se i morron :-P

Pastarätten där i mot blev jag besviken på.. Hade nog lite väl höga förväntningar;-)
Natti❖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar