Heidi Bakar

Heidi Bakar

fredag 1 augusti 2014

Middag på tu man hand

Go fredag!!! Woop woop vad härligt!! Helg igen...snart iaf. Första jobbveckan avklarad för en del och det känns väl gott? :)

För mig blir det inget fredagsmys med familjen utan jag ska faktiskt vara helt själv. Mina fina föräldrar är barnvakt och Zebban är på innebandyturnering. Hur ofta händer det att man har en hel fredags eftermiddag då man gör precis vad man känner för? Jag är ju en liten ensamvarg och gillar att få vara själv ibland.

Igår passade jag och Zebban på att gå ut och käka! Mysigt. Svårt att välja restaurang och eftersom det var molnigt och regnet hängde i luften var det inte viktigt med uteservering. Hamnade på "en italienare och en grek ". Ett säkert kort med god mat!
Piren var ju ingen höjdare sist jag va ute så de valet föll bort.. annars är de ju så somrigt där.
Jag åt en halvinbakad ciao ciao med oxfilé, champinjoner, lök och vitlök.
Super gott!!!

Avslutade med en grym dessert på mascarpone med amaretti, choklad och mandelbiskvi. Mums.
Ha nu en underbar fredag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar