Heidi Bakar

Heidi Bakar

måndag 11 augusti 2014

På bättringsvägen..





Hej Måndag! Allt väl denna nystart av vecka? Jag är nästan helt frisk.

 Såhär satt Nowa i sovrummet igår och verkligen bad mig att komma upp. Sötis.
Låg i princip i sängen hela lördagen och igår. Gick mellan sängen, köket och soffan typ. Tur att jag är bra på att sova mycket. Hundarna blir så understimulerade och undrar vad det är frågan om när jag tillbringar hela dagen i sängen.. 

Men idag så fick dom en skön runda i skogen. Nowa fick bada så då var genast helgens korta rundor glömda. Jag har toksvettats hela dagen. När febern börjar släppa blir det väl så i kroppen.. 



En larv som kröp utanför ytterdörren. Hur konstig?
Aldrig sett innan.. Ser ut som en liten utomjordning. Om de nu ser ut så ;)




Älskar naturen!



Imorgon kommer recept på goda frallor med rågflingor. Gott!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar