Heidi Bakar

Heidi Bakar

söndag 17 augusti 2014

Regnig söndag

Hej och hallå. Men vad hände med vädret? Från att ha haft tunna klänningar och sandaler i flera veckor har jag nu rotat fram jackor och halsdukar. Vilken kyla. Idag började jag rensa i Belles garderob för att kolla vad som behövs till hösten. Känns som man redan vill ta fram mössor, Överdragsbyxor och fleecetröjor.. På en helg liksom!!?

Jag älskar att köpa mössor till Belle. Tycker det är så gulligt och det finns ju mängder med mönster. Måste köpa några nya :)
Lindex hade flera fina. Och massor av söta höstkläder. Ville köpa allt :-P

Kvällen igår då.. Nja det blev inte riktigt som jag tänkt. Hade nog lite feber tror jag så jag kände mig väldigt risig. När vi kom fram till förfesten på Gräshagen låg de snö på marken. JAAA SNÖ! I augusti. Snacka om förvånad!!
Sen var det jätte kallt på Spira och alldeles för mycket folk för min smak... Ha ha. Vi som nästan aldrig är ute på krogen blir lite chockad när vi kommer dit. Hi Hi..
Så jag satt och frös på busshållplatsen i tjugo minuter och var hemma runt tolv. Gjorde varm oboy och mackor när jag kom hem... Gud så gott. Var så nerkyld. Uuuuhhhh.
Men var iaf jätte kul att träffa tjejerna och umgås♥
Men krogen lär dröja ett tag till nästa gång *fniss*

Hoppas du är nöjd med helgen. Jag ser fram emot en bra film senare och bädda ner mig i soffan. Ledig imorgon. Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar